DOPRAVA ZDARMA · ZBOŽÍ ODESÍLÁ DODAVATEL DO 24 hodin! Vemte prosím na vědomí, že některé produkty (zejména ty od zahraničních dodavatelů), které zakoupíte od 20.11.2019, nebudou doručeny do Vánoc. Zejména se jedná o produkty, u kterých je delší doba dopravy. U každého produktu je zobrazena předpokládaná doba doručení. Tyto objednávky doručí pošta po Novém roce.

Jak funguje nákup?

Obchodní galerie Pafik.cz je zprostředkovatelem nákupu.

Prodejcem je originální výrobce či dodavatel v České republice, Slovensku, Jižní Korei, Německu, Itálii, USA, Číně, Singapuru a dalších 6 zemí. 

Berte prosím na vědomí, že Pafik.cz za VÁS objednává zboží přímo u výrobců. Za tuto službu si účtujeme malý poplatek (v průměru 18-20%) z prodejní ceny. Poplatek je již započítán v ceně zboží. Reklamace řešíme společně s dodavatelem zboží a každý zákazník má u nás GARANCI SPOKOJENOSTI. Každý produkt který nabízíme, máme osobně prověřený a důvěřujem kvalitě a funkčnosti produktu.

Jaké nabízíme možnosti platby a dopravy?

Provést platbu je možné pomocí bankovního převodu nebo platební karty online, či online bankovního převodu.

Zásilka je standardně doručena Českou poštou ZDARMA. Na výběr je také zásilkovna, PPl a DPD. U těchto přepravců je doprava zpoplatněna. Doporučujeme proto využít Českou poštu.

Vzhledem k tomu, že zboží je zasíláno přímo ze zahraničí, platba na dobírku bohužel není možná.

 

3. Jaká je doba doručení?

Doba doručení je obvykle 2 až 4 dny pokud je zboží zasíláno od výrobce nebo dodavatele z ČR/SR. V případě zahraničních zásilek je to obvykle 7-35 dní. Pouze v ojedinělých případech může doručení zásilky trvat až 60 dní.V tomto případě nás prosím kontaktujte, abychom u dodavatele zlepšili dodací podmínky pro další zákazníky.

 

4. Co když se zásilka ztratí, nebo přijde poškozená?

Taková situace často nenastává, naše dodavatele si důkladně ověřujeme. Jestliže však taková situace nastane, zprostředkujeme u prodejce reklamaci a zajistíme zaslání nového zboží, nebo vrácení zaplacené částky v plné výši.